Neposlusne godine

Copy the link

Kako nam firma već više godina niza dobre rezultata uprava nas nagrađuje dva puta godišnje odlaskom u Šibenik na 5 dana plaćenog druženja i preterana Japanka u neposlusne godine.Sve nam je plaćeno.Od dnevnica,hrane i smještaja u hotelu.Pošto je bio već kraj 9 mjeseca gotovo svi gosti su napustili hotel.Možda gdje koji zalutali penzić koji se još mogao vidjet.A da bi se naše uživanje moglo realizirat veliku ulogu odradila je naša blagajnica.Inače dosta lijepa gospođa u ranim 40-tim ali jako dobre građe.Guza joj je bila privlačnija nego nekim djevojkama od 20godina.Sise bi prošle sa čvrstom 3.To je bilo za očekivat jer je držala do sebe a trudila se ostati i u dobroj kondiciji.U jutro bi prije doručka trčkarala oko hotela i po plaži.Nakon tri dana kartanja, ića i pića postalo mi je dosadno.Pošto sam sa roditeljima još prije rata dolazio tamo na ljetovanja upoznao sam krajolik.Obuo sam tenisice i trenirku te se uputio na šetnju.Putem sam sreo blagajnicu Anu kako se već vraća.Pitao sam ju dali je bila do križa na vrhu brda.Odgovorila je da ju je strah zmija te da pogotovo ne bi išla sama tamo.Rekao sam joj kako ja namjeravam otići do gore pa ako hoće može sa mnom.Malo se nećkala ali prihvatila.I tako smo s kamena na kamen stigli skoro so vrha.Pošto sam ja bio ispred odjednom sam začuo bolan jauk.Okrenuvši se vidio sam da se Ana drži za nogu.Rekla mi je da je promašila stijenu i pritom oderala nogu.Do vrha smo imali nekih 10-15metara.Nekako je šepajući došla do gore.Sjeli smo na veliku kamenu ploču iza jednog velikog grma da se skrijemo od direktnog udara vjetra te je podigla trenirku.Dobrano se izgrebla.Sjedili smo na vrhu i godilo joj je da joj vjetar puše po rani.Kako je zavrnula je nogavicu do koljena primijetio sam da je dosta dlakava, mada se to nije dalo primijetit je*u joj noge uvijek bile perfektno obrijane kad bi nosila suknje.Iz zezancije sam ju pitao dali je svuda tako dlakava.Nisam ni pretpostavljao da bi se“nešto“moglo desit.Ona me pogledala onako ispod oka i kratko odgovorila“pa provjeri“.Lagano sam očima prošao od njene ranjene noge preko međunožja gdje sam pogled zaustavio 2-3 sekunde,pa krenuo prema gore.Pogled sam također zaustavio na pa*ekundi na njenim lijepo oblikovanim sisama i tako došao do lica,odnosno do očiju.Kad su nam se pogledi sreli upitala me je dali sam zadovoljan viđenim.Jako,odgovorio sam.Pa što onda čekaš,pogledaj to i iz bliza.Primaknuo sam joj se i lagano joj počeo stiskat sise ali preko majice.Okrenula je glavu k meni i stisnula mi duboki poljubac,a zatim mi tiho rekla“smiješ zavući ruku i ispod majice i jače ih stisnut“.Podigao sam joj majicu i oslobodio joj sise tijesnog grudnjaka,te ih počeo lizat i lagano grickat bradavice.Uživali smo tako par minuta a zatim me je pomilovala po kosi i osjetio sam da mi glavu gura od sisa prema dolje.Lagano sam ju lickao prema dolje,zaustavivši se na pupku.Tamo sam napravio jedva dva kruga kad sam osjetio kako još jače tiska moju glavu na niže,a pri tome mrda bokovima gore-dolje.Odvezao sam joj trenirku i skupa sa gaćicama nježno svukao sa nje.Bio sam ugodno iznenađen kad sam vidio samo jednu malu crticu na njenom brežuljku.Pogledao sam ju a ona se samo nasmiješila.Raširio sam joj već dobro ugrijanu picu i lagano joj lickao klitić.Pomogla mi je pa ju je sama raširila svojom rukom,a ja sam joj polako ugurao kažiprst u pičku.Nakon par uboda kažiprsta pridružio sam mu i srednjaka.Ona je tiho jecala i stenjala te nakon 2-3min mi je sve jače nabijala pičku na usta te u jednom trenu samo duboko uzdahnula a zatim joj je iz usta izletio jedan dugački aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh.Obilato je svršila.Otvorila je oči,pogledala me i nasmija se te mi rekla“ovo je bilo božanstveno,dođi da ti se odužim“.Ustao sam a ona mi naglo svukla trenirku skupa sa boxama.Pred njenim licem klatio se moj već bolno uzdignut kurac.Pogledala me i tiho rekla mmmmmmmmm,baš onakav kakav meni treba.Par puta ga je povukla gore-dolje a zatim ga isprva lagano i duboko gurnula u usta.Nakon što ga je navlažila svojom slinom počela ga je sve žešće trpat u svoja pohotna usta.Kad se izguštala pogledala me te mi rekla“želim da me rasturiš,jebi me grubo i snažno“.Naguzila mi se a njena prekrasna pička se još uvijek presijavala koliko je bila mokra.Glavić sam prislonio na njen ulaz i naglim trzajem ušao do kraja u njenu vruću pičku.Samo se izvila i iz usta joj se prolomilo toooooooooooo izjebi me pošteno.Snažno sam ju nabijao a ona je prela ko mala maca.Okrenula je glavu prema meni i zapovjednim tonom mi rekla“šamaraj mi guzove“.Uz strasno nabijanje svako malo sam ju pljesnuo po prekrasno oblikovanim guzovima.Zbiljam je uživala u svemu tome je*am primijetio da često svršava.Ponovo mi se okrenula i rekla“u guzu,hoću ga u guzu odmah“Izvadio sam ga iz vrele i užasno mokre pičke,navukao si kožicu preko glavića te glavić smjestio na otvo*uhe guze.Čim je glavić ušao u njen šupak opet sam ju nastavio žestoko nabijat a ona se izvijala i samo mrmljla“to ,to mi je trebalo.nemoj samo stat“.Osjetio sam da neću još dugo izdržat pa sam joj rekao da svrši ako misli je*am pri kraju.Provukla si je ruku između nogu i nabijala prvo dva a zatim i tri prsta u svoju pičku.Odjednom je stala i prestala disat.Samo je tiho progovorila“nabij ga i stani“Nabio sam joj ga što god sam više mogao i ostao tako.Osjetio sam da mi kurac pulsira u njenom šupku,a šupak joj je u kratkim intervalima stiskao moj kurac.Sva znojna i uspuhana okrenula se prema meni te mi rekla.Dođi ovamo da te nagradim.Noge su mi drhtale od jako nezgodnog stava pa sam joj rekao da moram sjesti.Sjeo sam na ploču i raširio noge,a ona je kleknula na svoju odjeću i počela se ustima nabijat na kurac.Odmah sam ju zaustavio u tome te joj rekao da hoću lagano i temeljito pušenje ako može.Nasmješila mi se i rekla“naravno,zaslužio si“.I zbiljam se trudila da mi ispuni želju.Prekrasno je to radila.Izvadila ga je iz usta i počela mi je lizat i cuclat jaja.To me je još više izluđivalo ali nisam želio još svršit je*am bio svjestan da se ovo možda neće više nikada ponovit.Ali njoj tu nije bio kraj.Rekla mi je da legnem i još više raširim noge.Nisam u tom trenutku znao zašto,ali sam napravio kako je tražila.Sa mojih već bolnih jaja lagano je jezik spuštala prema mojem šupku.Ni sam nisam znao dali sam iznenađen ili šokiran jer mi nitko prije nije bio blizu mog šupka.Lagano je prvo lickala oko njega a zatim i po njemu.To je bila kap koja je prelila čašu.Naglo sam ustao i uhvati ju za kosu te privukao joj usta prema kurcu iz kojeg je već jedan mlaz špricnuo.Glavić mi je bio na 3 cm on njenih usta.Ni sam nikad nisam više sperme izbacio.Usta su joj u sekundi bila puna a niz bradu joj se cijedila sperma po sisama.Kad sam bio siguran da sam sve izbacio glavićem sam ju lupio nekoliko puta po bradi i obrazima.Od slabosti sam morao sjesti a ona je se obrisala papirnatim maramicama koje je izvadila iz trenirke.Sjela je pored mene,zagrlila me i rekla“ovako dobro nisam svršavala već sigurno 20god.“ .Pitao sam ju dali ju noga još uvijek boli,na što se ona samo nasmješila te rekla“ma jebeš nogu,važno da je maca namirena i zadovoljena“Dugo nam je trebalo da siđemo i dođemo do hotela.Više se nikad nije ukazala prilika za nešto slično onome.